Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Balkan posle "Pax Americana"

Komentari (22) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 nedelja, 07 oktobar 2012 12:07
Mitar
Balkan posle "Pax Americana"

Kakav "Pax Americana" šta pričate, pa gde ste došli ostavili ste krvave tragove i pljačku.
Područje Balkana, Avganistana, Iraka, Libije, Sirije a da se ne vraćamo nazad.
Ameri su pljačkaši i razbojnici.
Amerika (SAD) amerikancima,(Monroova doktrina) pa se ubijajte i pljačkajte kauboji jedni druge, a ostavite svet namiru.
Preporuke:
107
3
2 nedelja, 07 oktobar 2012 12:28
JJ
Odlican tekst, cinjenice su cinjenice.
Stara poslovica kaze, da bez Sirije ne moze da postoji mir na Blisko Istoku, e pa na Balkanu ne moze bez Srbije. Izmedju ostalog zato nas i Nemacka cepa na delove, deo po deo.
Preporuke:
103
4
3 nedelja, 07 oktobar 2012 12:43
fristajlo
Mada je taj cilj još uvek moguće postići

Taj cilj, naprosto- nije moguće postići.
Zemlje i narodi Balkana su svoji, skloni nezavisnosti; američka kolonijalna politika nikad neće imati podržku u takvim državama. SAD skoro ceo vek, od kada nastupaju u međunarodnim odnosima sprovode agresivnu i nepravednu strategiju, sa kojom, gde god se pojave- naprave još gore; jedino rešenje da se negde stanje popravi je da se SAD uklone.
Sledstveno tome, poseta Hilari Klinton bi bila dobro prihvaćena na Balkanu samo ako dođe i kaže- mi odlazimo odavde.
Preporuke:
81
3
4 nedelja, 07 oktobar 2012 12:51
pax balcana
Americki uticaj na Balkanu sve vise opada, u igru ulaze Rusija, Turska, Izrael, nadam se da ce nasi nejaki i nesposobni politicari na vreme proceniti sta je najbolje za Srbiju i srpski narod, nemojte da nas opet uhvate u raskoraku kao 1914 i 1941,imam osecaj da ovaj put ne bi pretekli.
Preporuke:
75
3
5 nedelja, 07 oktobar 2012 13:25
Student
"merički investitor u tom regionu, U.S. Steel, prošle godine je odlučio da proda svoje aktivnosti u Srbiji)"

Nestalo im tenkova,pušaka,topova...za topljenje pa otišli. Autor spominje 11.septembar koji je bio "unutrašio posao" Bušove vladavine,kako bi imali povod za okupacije. Mislim da je oko Izraela skroz promaašio. Izrael je i dalje američki saveznik broj 1 ako negde u svetu postoji tolika povezanost između dve zemlje onda je to između Izraela i SAD. Teško da će Izrael nešto da radi na "svoju ruku" bez konstatovanja sa Amerikancina. Turska koja nikad neće biti primljena u EU za zemenu može da dobije ovaj region,a već su počeli kroz propagadne turkse sapunice. A sa "Južni tokom" Srbija dobija mnogo,to je najbolja stvar koja nas je snašla i hvala braći Rusima.
Preporuke:
83
4
6 nedelja, 07 oktobar 2012 14:08
Kiza
"..mnogo više od povremenih poseta američkih zvaničnika sa praznim džepovima ili od glasnih i oštrih lekcija koje američki diplomati drže.."
Da li treba ocekivati ista novo od Hilarije? Naravno da ne. Doci ce, slavice je na Kosovu, primice je izuzetno lepo u Bosni, oboma ce odrzati slatke pricice o vecitom prijateljstvu.

Onda ce doci u Srbiju, gde ce je nova vlast uctivo primiti, a one ce se izivljavati kao sto auto kaze: praznih dzepova a puna ostrih lekcija i pretnji.

Samo da Srbija na vreme shvati da su SAD bankrot i da se povlace sa Balkana jer je tu plen mali u odnosu na Afriku i Aziju. Najvazniji nacionalni plan je kako povratiti Kosovo.
Preporuke:
72
3
7 nedelja, 07 oktobar 2012 17:09
Dragan
Germani uvek pohase, pa se posle ispale. Britonsi su nešto lukaviji, oni znaju stanje porobljenosti održavati poduže, ali Indijsci su im našli dobar način da ih bez baruta proteraju sa svojih terotorija. Srbi treba da primene slične metode da bi se Brotonsi oterali sa naše teritorije koju su privremeno okupirali. A Germani će ionako pre ili kasnije pući, zbog svoje arogancije i iluzornih umišljenosti o "naprednijoj rasi".
Preporuke:
37
1
8 nedelja, 07 oktobar 2012 17:45
MR
Dragane, Indijci nisu proterali Engleze iz Indije. Njih je proterao pad engleske moći nakon Prvog svetskog rata. Englezi su shvatili da više nisu u stanju da drže veliko kolonijalno carstvo. Vreme uglja je prošlo i na njeno mesto je stupila nafta. Otuda je na scenu došla nova imperijalistička sila, Amerika. Sa Gandijem su došli veliki problemi sa muslimanima. 1961-62 radio sam kao nemački službenik kod Engleza u Nemačkoj. Nemci su plaćali sve njihove račune jer Englezi to nisu mogli. Čak su se i oblačili nekako jadno, slično Rusima za vreme Hruščova. Tek su se oporavili sa velikim nalazištima nafte u Severnom Moru.
Preporuke:
43
2
9 nedelja, 07 oktobar 2012 18:46
DRAGAN
svaki put kada neko sa "anglosaksonske" teritorije komentariše "stanje na Balkanu" uvek nam se prodaje isto samo u drugom pakovanju..dovoljno je pomenuti ono kako je "Rusija prihvatila rez 1244 ,ali sada neće da prihvati nezvisno Kosovo" ili kako oni kažu "realnost" .Di li je taj čovek pročitao tu rezoluciju ili se pravi lud ,Moliv vas nemojte ništa novo očekivati od njih ,za nas Srbe nema razlike između..PEPSI i KOKA KOLE
Preporuke:
40
1
10 ponedeljak, 08 oktobar 2012 00:56
!!!
Američka diplomatija na Balkanu je tog trena pukla od kad su je sa nemačkom politikom usaglasili!
Preporuke:
16
1
11 ponedeljak, 08 oktobar 2012 04:45
Danilo
G-din Bardos govori o Balkanu,a misli na srpske zemlje,koje su,za EU i SAD,jedina sporna podrucja,a sve ostalo na Balkanu je bilo,jeste i bice njihovo.
Danasnji Balkan se nalazi u istoj situaciji kao i 1941 god. sve nase komsije jedva docekase dolazak IV Rajha+SAD osim Srba i zato nas unistavaju punih 20 god,ali bez uspjeha,Srbi se,kao i uvijek,ne daju.

O kakvom uticaju Turske i Izraela na Balkanu,ovaj prica,kad su obe samo SAD filijale.Jadan tim na Balkanu cine SAD i EU,a drugi Rusija i Srbija,i to je sve sto je tu vazno.
Bardos zna,ali ne smije,ni on,ni niko,ni pomisliti,a kamoli reci da ce Rusi doci u srpske zemlje,u cemu je i sav problem Zapada.

SAD i Njemacka su napravili istorijsku glupost razbijajuci SFRJ,jer pored Slovenaca,Hrvata i Musliman,Rusi tu nikada ne bi dosli,a ostavise same srpske zemlje u koje Rusi vec polako dolaze,a EU i SAD za taj slucaj nemaju odgovor,pa pricaju gluposti o nekim strategijama na Balkanu,a sve je tako jednostavno,kao pasulj bez mesa.
Preporuke:
16
3
12 ponedeljak, 08 oktobar 2012 10:02
brm
pravi pax americana bio je poredak SLOBODNIH NACIJA (UJEDINjENE nacije), nazvati ovo (suprotan imerijalni etnocentrični - čitaj zavađenih plemena - sistem) "novi paks amerikana" je uvredljivo, pre svega za Ruzvelta (koji se prevrće u grobu) i ostale tadašnje a sada nepostojeće velikane...
vratite vi stari sistem prvo U SAD ((kako traže pokret 99%, Majkl Mur i njima slična većina amerikanaca)... što neko već napisa - ove germanske koncepcije uvek puknu zbog arogancije..
Preporuke:
4
2
13 ponedeljak, 08 oktobar 2012 18:54
Dr.Rade Pajovic,Florida
Na svaki ovakav clanak javljaju se komentari puni mrznje prema SAD!Ja to veoma dobro razumem.I sam ponekad reagujem na isti nacin.Ali koliko je taj prilaz racionalan?Ma sta mi mislili SAD su jos uvek velika sila i ostace to jos dugo!Naivno je stalno predvidjati njenu propast.Mnogo je vaznije da pokusamo da nekako nadjemo izlaz iz ove neugodne situacije.Ovde sve vise preovladjuje svest da nesto mora da se menja.Uostalom, spoljna politika ove zemlje nema nikakvu podrsku naroda!Ma sta mi mislili ja koji zivim ovde veoma dugo znam dusu ovog sveta.Vecina su dobri i ljubazni ljudi i zasluzuju bolje vodje.Verujte,obican narod,svi slojevi, nemaju nikakvu zelju da vladaju svetom.Uglavnom je to establisment!Politicari,tajkuni,emigranti svih boja koji bi da Amerika osveti neke nepravde nanete njima i sl.Korumpirani politicari koji uglavnom brinu tudje brige.Njihovo vreme polako prolazi!
Preporuke:
7
11
14 ponedeljak, 08 oktobar 2012 20:48
MR
@Dr. Rade Pajovic, Florida.
I ja živim u Floridi i ne mrzim američki narod, mada mrzim većinu njenih plitičara. Ne slažem se sa Vašim postavkama. Slažem se da Amerika neće tako lako propasti. Ali Amerikanci u većini podržavaju američku spoljnu plitiku dokle god im ona omogućava udoban život. Ustvari velikoj većini je svejedno šta njihova zemlja radi po svetu. Medije imaju apsulutnu vlast na mozgovima naroda i što im one serviraju to mora da je živa istina. To važi čak i za intelektualce. Naravno, kad razgovarate sa pojedincima, oni se osmehuju i odobravaju vam. A znate zašto se Amerikanci tako mnogo osmehuju? Zato što nemaju ništa između ušiju (sve je prazno). Možda ste čuli za (američki) izraz da svaka zemlja ima vladu koju zaslužuje. Narod je ovca. Korumpirani političari? Korupcija je suština američke demokratije, ona je ulje koje podmazuje točkove američkog sistema. Ceni se da će ovi izbori koštati dve milijarde dolara. Šta mislite otkuda te pare dolaze i zašto ih daju političarima?
Preporuke:
22
1
15 utorak, 09 oktobar 2012 04:42
Danilo
@ MP,

G-dine,bravo za komentar,sve je kako ste rekli,da vas ne ponavljam samo da podsjetim na jedan dijalog americkih gradjana za vrijeme bombardovanja Srbije,sto sam gledao na americkoj TV,ne sjecam se kojoj,ali to nikada necu zaboraviti.

Srecu se dvije mladje zene,pita jedna drugu je li slobodna veceras i hoce li izici s njom,a ova joj odgovara:"Ne mogu veceras,ostacu kod kuce,evo sam kupila cips i pivo i hocu pravo da uzivam gledajuci kako nasi momci rasturaju Jugoslaviju,uh,to je pravo uzivanje".

I neka niko ne prica da su gradjani bolji od svojih politicara,cast izuzetcima.
Preporuke:
10
1
16 utorak, 09 oktobar 2012 23:38
Dr.Rade Pajovic,Florida
Za gospodina koji se potpisao M.P.Obicno ne odgovaram na bilo cije primedbe.Smatram da svako ima pravo da se se ne slozi sa bilo cim.Ali u vasem slucaju zaista moram da nesto objasnim!Ne znam cime se ovde bavite i sa kime se druzite ali tvrdnja da Amerikanci(svih trista miliona)nemaju nista izmedju usiju je u najmanju ruku hrabra!Osmehuju se stalno jer su beznadezno glupi!Sreo sam zaista veoma mnogo umnih ljudi i neki od njih su mi prijatelji.Procitajte ponekad na sajtu Antiwar lepe anti ratne komentare.I nikako mi nije jasno kako su to ratovi omogucili udoban zivot gradjana SAD!?Vi gospodine upadate u istu zamku generalizovanja:"Svi su Amerikanci glupi!"A onda nas itekako boli kad procitamo:"Svi su Srbi zlocinci!"Ja nikada nebih potcenjivao sav narod.Ne zaboravite da smo i ja i vi dosli k njima bezeci od necega ili trazeci nesto!Zao mi je ako vi to niste nasli!
Preporuke:
2
4
17 sreda, 10 oktobar 2012 00:19
!!!
Doktore Pajoviću gospodin MP sigurno govori o mejnstrimu a ne o pojedincima. Inače blagostanje industrijskih zemalja je sačinjeno na siromaštvu trećeg sveta.
Preporuke:
5
0
18 sreda, 10 oktobar 2012 15:58
MR
@Dr. Rade Pajovic.
Kažete da je moja izjava hrabra. Imate pravo. Kad kažete nešto kritično o Americi onda na vas skoči i kuka i motika. Veći deo života proveo sam u Klivlendu, Ohajo. Kad su stvari onako potekle u Jugoslaviji, svi su skočili na mene, i prijatelji i rođaci moje drugarice. U mojem klubu govorio je jedan Imam. Napadao je Srbe. Kad sam ja ustao da prigovorim, ti vaši dobri Amerikanci hteli su me živog pojesti. U jesen 1999. god. samo što sam rekao da sam Srbin, napao me je jedan lekar (kao što ste vi) u avionu. I on je hteo da me ućutka. Jeste, glupi su. Kažu da smo mi, Srbi, ratni zločinci, a uopšte ne poznaju svoju kravu istoriju. Staljin nije ništa u poređenju kakve zločine su Amerikanci počinili po svetu. I Vama nedostaje znanje američke istorije. Ustvari najviše sam našao razumevanja kod onih koji su na donjoj lesvici obrazovanja. Ja da ih volim, posle onog šta su radili po Srbiji? Čak su napravili i film Iza Linije Neprijatelja (Srba). Ja nisam prodao moju dušu za dolare.
Preporuke:
5
0
19 sreda, 10 oktobar 2012 16:18
MR
Još nešto da dodam. U mojoj kući u Floridi držim slike Slobodana, Radovana, Ratka i Vojislava. Šta mislite kakva je reakcija ti dobrih prijatnih Amerikanaca kad ih vide? Odmah dolaze verbalni napadi. Neki mi čak kažu ako mi se ne sviđa ovde da idem nekud drugde. Ja im kažem da o tome mogu samo sa Indijancima da razgovaram. Uostalom, moja kuća je Srbija ili što god ja želim da ona bude. Što se tiče šta radim? Sve sam zaradio pošteno sa mojih deset nokata i mojom glavom i NISAM NIKOME NIŠTA DUŽAN. Ovoj zemlji ništa ne dugujem. Ona duguje nama za sva razaranja koja su učinili. Moje najveće razočarenje je što su i neki naši u Americi gori od njih.
Preporuke:
6
1
20 sreda, 10 oktobar 2012 18:24
Dr.Rade Pajovic,Florida
Hajde da zavrsimo sa ovim,nemam mnogo vremena,za dva dana odlazim u Beograd,verovatno za uvek.Mislim da se nismo razumeli.Dakle,americki problem nije lenji glupi narod,vec Imperija!SAD vise nisu demokratska zemlja ako su ikad i bile.Sve Imperije rastu i propadaju na isti nacin.Poslednja koja je otisla na djubriste bila je Sovjetska.I vidite sada Rusiju koja se kao feniks uzdigla i koliko je bolje njenom narodu!Imperije imaju klijente koji im uvek dodju glave.Kao gladni ptici svi dizu kljunove i traze:Albanci,Bosnjaci Gruzinci,Armije Egipta,Pakistana,Izraelci...Vi gosp.M.P.trazite od americkog gradjanina da shvati ono sto i mi sami ne shvatamo.Vekovne svadje balkanskih plemena koji govore istim jezikom i imaju iste korene!Americki narod nema nista od Imperije,osim zla!Ja znam ko im je naturio ovu ulogu,negativnu u svetu i kod kuce.Nadajmo se da ce ovaj dobri narod da doceka slobodu jednog dana.Dovidjenja u Beogradu!
Preporuke:
3
3
21 sreda, 10 oktobar 2012 21:52
MR
Pišem ćirilicom i nisam MP nego MR.
Preporuke:
3
0
22 subota, 13 oktobar 2012 01:28
!!!
Izvini na grešci.
Preporuke:
1
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner